Saturday, April 30

a blessing in disguise

Reading back all my previous posts was totally a mess. Im done with my life back then. It was really hard passing all those snippet moments. I know im a bit too emotional sometimes. but things wont happen without any reason kan? mesti ade sebab kenapa jadi macam tu. mesti ada sebab kenapa orang menangis kan? takkan la tetibe je nak nangis kan. haihh. lets just forget the past. and im hoping so much that my previous posts semua semua tu,let them be there and just there. not the be read anymore. and boleh jadi pengajaran so that I'll be no more ayu si cengeng or ayu si konon gagah tapi tak gagah langsung. haha. insyaAllah.

OH i will be taking my semester 2 exam in two weeks time. study lah ayu oi. boleh plak nak berblogging blogging lagi sekarang. haha.

No comments:

Add you following lists