Monday, May 30

college sudah

entah la. betul la kut ada orang kata life isn't a bed of roses. bukan senang nak hidup senang. kan? haha. man utd pun kalah dengan barca kan? bukan senang jugak tu kan? hoho.

fuhh. memang aku admit sekarang life tak sebahagia dulu. oh ye ye,aku admit jugak, aku memang jealous dengan life orang lain. ha'ah. aku tak suka duduk kmb. dah setahun dah pun. takde ape yang best langsung dekat kmb tu. serius. takde. pecayalah,sekulah sejenis yang tak nampak batang hidung lelaki langsung bebulan bebulan tu lagi seronok dari kmb tu.

tapi pecaya ke tak,aku accept bende ini macam ada udang di sebalik batu. aku nampak ada sebab kenapa aku kena hanta masuk sana. banyak sebabnya. banyak. oh mungkin jugak,sebab satu hari nanti aku akan dapat pergi manchester study dekat sana. kan?

haha,so setakat kmb dua tahun,ape adehal?

No comments:

Add you following lists