Friday, June 10

perempuan

satu : kalau dulu perempuan tu kene cukup fit untuk pakai baju kebaya. tak boleh keding sangat sangat. nanti takde shape tak lawa. hence,takde orang pandang dan takde lah orang nak nanti. tapi sekarang ni,semua perempuan kalau boleh nak kurus sekurus kurusnya. haha ok tak lah. bukan semua perempuan. lagi kaki macam tianglampu,lagi lawa perempuan tu. kan? ah benci -,-''

dua : ok ni aku tak berapa nak suka. perempuan kene pandai masak. ok tekankan disitu. PANDAI. tak boleh ke kalau setakat boleh masak? bukan la masak telur ke masak nasi ke. kira kalau masak boleh boleh nak makan tu cukup lah kan? nanti lepas kahwin nanti,i think most women will eventually reti lah masak kan? tapi lagi best kalau suami suami pon tahu juga masuk dapur juga. baru cool masak sama-sama :)

tiga : lembik. haha, tipu la kalau yang bajet bajet gagah depan orang tu. fitrah perempuan lah kalau cepat tersentuh gitu. aku sendiri kuat nangis. huahua :) ok bukan suka nak nangis. tapi air mata suka keluar. haha.

empat : ok to this point,aku mungkin setuju sikit la. perempuan kene bersopan sikit. mungkin aku memang sopan yang sikit tu,tak banyak. but insyaAllah,berubah slow slow la kan? haha. aku dah rasa gelak HUHA HUHA dimana yang sepatutnya tak elok la perempuan macam tu. tapi tu masa sekolah perempuan dulu la. ade jugak bad impact sekola sejenis ni.

oh by the way,aku tak rasa perempuan tengok bola satu masalah kan? ke tak? haha

okbye

No comments:

Add you following lists