Sunday, July 24

kuatlah kawan II

''yesterday is memory , future is mystery and today is a gift ,thas why it is called the present. gagal hari ini tak bermakna gagal esok. dan berjayanya seseorang hari ini tak membawa apa2 erti untuk hari mendatang. tidak ada orang pernah merasa kejayaan tanpa kegagalan. dan ingatlah. orang yang menanam , pasti akan menuai.biarlah lambat macammana sekalipun''

dipetik daripada petikan blog anas saifuddin. terima kasih anas. saya tersentuh.

hm. All my yesterdays were not really good. Kalau untuk aku banggakan hari hari aku sebelum ini,oh tidak sama sekali. Kalau boleh,aku nak buang memori memori aku semalam. delete semua apa yang jadi semalam. masuk dalam kotak,hanyutkan jauh jauh semua yang terjadi semalam. Tapi aku tak salahkan sesiapa pun. dan tak salahkan diri aku jugak. Kegagalan aku yang semalam kalau tidak muncul,tentah sampai bila bila aku tak berubah. kan? Haha.

Tapke. Ayu. Kita kene kuat. Nanti dah fly nanti,kita tunjuk semua orang,kita lah ayu yang sebenarnya. InsyaAllah. Aminnnn ;)

No comments:

Add you following lists