Sunday, July 24

superhero 'abang'

Haha. ayah takde minggu ni. mama la yang jadi tauke dekat rumah. Mama can do everything. Kadang kadang aku termengelamun jugak,dah besar nanti,aku nak jadi macam mama la. Macam sekarang,ayah ada kekurangan sikit. mata dia tak berapa nak nampak. So kalau bab-bab malam ni,ayah kalah. tak kesah la ape pun. driver di malam hari confirm mama. Haha.

Aku admit aku tak selembut perempuan perempuan lain. Dan yes,aku nak jadi perempuan yang lain daripada perempuan lain. Aku nak jadi superhero kepada husband aku nanti. kekeke. Aku nak buat semua yang suami aku boleh buat. Betulkan kereta,betulkan paip rumah disamping menjadi tukang basuh baju terbaik,tukang masak terbaik,tukang buat air teh terbaik lepas 'abang' balik dari kerja,tukang pakaikan tie terbaik selebum 'abang' pergi kerja. Hahahahahahahaha :'D

Dan oleh kerana itu,semoga Allah menemukan jodoh dengan 'abang' yang terbaik untuk saya. kekeke :P

No comments:

Add you following lists